AKU HANYA INSAN BIASA YANG SERING MELAKUKAN KESALAHAN DAN KESILAPAN DALAM HIDUPKU...

Friday, April 15, 2011

Epilog Seorang Teman...

Assalamualaikum...

TEMAN...




hari ini hari kesedihan aku,
esok lusa ku lihat kau pula yang bersedih,
hari ini adalah hari kesusahan kita,
esok lusa mungkin hari kesusahan kau@aku,
aku tak mahu kau  terus bersedih....


usahlah kau gusar untuk bertemu denganku untuk bercerita,
aku akan CUBA yang sebaik mungkin untuk membantu kamu TEMANku,
meskipun aku bukan yang terbaik, aku tau itu...
tapi, aku juga memerlukan KAMU untuk berkongsi setiap masalah...



KITA saling memerlukan antara satu sama lain,
percayalah bahawa ikatan persahabatan KITA ibarat AUR DAN TEBING,
dan aku amat bersyukur untuk setiap nasihat yang KAU berikan padaku...



TERIMA KASIH TEMAN..
SEMOGA TUHAN SENTIASA MENDENGAR KELUHAN HATI KITA DAN
MEMBANTU KITA MENGHADAPI SETIAP MASALAH YANG KITA HADAPI..Amin.. :)

(^_^) selamat malam TEMAN,
semoga hari esok lebih baik dari hari ini...


TEMAN yang ku kasihi....




Engkaulah TEMANku,
tempat aku mengadu,tika tawa dan sedih,
kau tetap bersamaku...

TEMAN yang ku kasih,
akan kuhargai,hingga akhirnya nanti,
kan kekal abadi,

KU pinta oh tuhan,
agar tetap berpanjangan.sebuah PERSAHABATAN,
penuh KEIKHLASAN,

nukilanku buatmu teman...
sekian, wassalam~

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments: