AKU HANYA INSAN BIASA YANG SERING MELAKUKAN KESALAHAN DAN KESILAPAN DALAM HIDUPKU...

Friday, April 1, 2011

Diari Hatiku Buatmu Sahabat...


Bila htyku mula brbicara...
Bicara htyku buatmu sahabatku...


Mengapa sahabat?
dahulu...
kita ceria bersama,
kini...
dekat kurasa jauh,

Mengapa sahabat?
pernah kau bicara,
aku paling memahamimu...
kita kongsi suka duka,
namun kini?
kau berbeza...

Mengapa sahabat?
bersamaku,
tak terukir senyumanmu...
suram muram..
bersama mereka,
kau pamerkan bahagia...
ramah tamah...

Mengapa sahabat?
kau lukai hati ini...
ah!
jangan kau risaukan aku...
lukaku tak berdarah...

cuma,
air mata pengubat jiwa...
peneman sunyi di hati ini...

Mengapa sahabat...
kisah ini,
kisah kau dan aku...
punya titik hitam begini...
tak seindah mimpi...

ingatlah wahai sahabatku...
sahabat sejati sukar ku temui...
payah untuk ku tinggalkan...
tak mungkin akan kulupakan...

Dgrlh kataku sahabat, aku mnyayangimu slmanya...
biarpun kau tiada lg di sisi,tuk mnemani kesunyianku ini... ='(

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments: