AKU HANYA INSAN BIASA YANG SERING MELAKUKAN KESALAHAN DAN KESILAPAN DALAM HIDUPKU...

Friday, November 2, 2012

Sampaikan Salam Rinduku Padanya Ya Ilahi...

Assalamualaikum...haluu3..
lama sungguh tak update blog bersarang nie....
hurmmm...biasalah, orang busy la katakan...hehe~
oklah, agak2 korang apa yang akan aku tulis hari nie?
ha'ha'~ jeng3............

acah jerrrr... :p
aku takda apa2 sebenarnya nak stoly moly (story)...
cuma aku nak luahkan yang aku rindu sangat2 dengan sahabat
aku Nabila Syafika bt Jalal (Bella)...
hehe...biasalah bila EGO menguasai diri,
beginilah jadinya...kadang2 aku rasa aku
yang bersalah dalam setiap perkara yang berlaku 
antara kami (betul ke?) hurmm, entahlah...
aku pun dah pening dan bertambah2 bengong lagi
ialah dengan adanya assignment, aktiviti persatuan GPTD,
dan Xpdc Ibn Battutah (ke Aceh) ...


Allah....
rinduku padanya (Bella)
hanya Engkau Maha Mengetahui....
subhanallah...
sampaikan salam rinduku padanya Ya Allah...
berkati hidupnya dan lindungilah dia dari bahaya dunia...
Kau sinarilah hidupnya dengan kebahagiaan...
dan jangan Kau hilangkan ingatannya terhadap
diriku yang sentiasa merindui
dirinya sebagai sahabat dalam hatiku...
UHIBBUKI FILLAH SAHABAT ! <3

Amin ya Rabb T_T

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments: